MARTIE- O LUNĂ CU PESTE 200 PIERDERI DE APĂ ÎN REȚEAUA INTERIOARĂ A CONSUMATORILOR, SEMNALATE DE CONTOARELE INTELIGENTE

După instalarea și punerea în funcțiune a contoarelor inteligente, Apa Service a constituit o echipă care să depisteze, să limiteze și să înlăture cât mai repede pierderile de apă din rețelele interioare ale consumatorilor din municipiului Giurgiu ( case sau locuințe).

Lucrurile au început să meargă după inițializarea tuturor celor 14.500 de contoare instalate în municipiu, iar luna martie este prima lună întreagă în care supravegherea, semnalarea și înlăturarea pierderilor a funcționat într-un ciclu care să poate duce la unele concluzii preliminare.
👉În perioada 1- 29 martie, au fost depistate peste 200 de locuințe cu pierderi în rețeaua proprie de apă. Locatarii au fost anunțați cu privire la avaria din locuință și unii dintre ei au primit o mână de ajutor din partea Apa Service pentru remedierea defecțiunii. Cele mai multe pierderi de apă din rețelele consumatorilor au fost sesizate la bazinele de WC și la robinete, dar au fost situații în care au fost depistate și pierderi în rețeaua subterană a locuințelor, la case.
👉Astăzi am intervenit pe șoseaua Bălănoaiei, la o locuință unde contoarul inteligent semnala un consum exagerat în ultimele 24 de ore : peste 7,5 mc! Consumul era real, evident neobservat de către locatari, iar echipa noastră și-a făcut datoria și a descoperit motivul pierderii : un robinet deschis în spatele curții, spre un solar. Neatenția costă !
👉În finalul informării noastre, facem apel către consumatorii somați ( telefonic sau prin anunturi scrise lasate la locuință), cu privire la pierderile din sistemul locuinței proprii, să intervină cât mai repede pentru a înlătura aceste pierderi. Și, nu uitați : verificați frecvent apometrul din locuință, pentru a constata dacă înregistrează consumuri exagerate. Dacă nu vă descurcați singuri privind remedierea defecțiunii, apelați la un instalator sau la Apa Service Giurgiu.