APA SERVICE a activat portalul pentru clienţi
Site-ul companiei noastre apagiurgiu.ro are de câteva zile o nouă prezentare, fiind mai rapid, mai simplu de accesat dar şi mai complex. Aşa cum am promis, am activat şi PORTALUL Apa Service pentru clienţi, care vă propune mai multe faciliăţi:
Puteţi avea acces rapid la facturile lunii în curs sau la istoricul facturilor, începând cu anul 2022
Puteţi consulta istoricul facturilor, al plăţilor şi istoricul consumurilor, prezentat grafic, în metri cubi
Puteţi plăti facturile direct din portal, cu orice card
Aveţi posibilitatea de a transmite INDEXUL apometrelor ( program transmitere pentru luna în curs: la case- între 11 şi 18 ale lunii, restul consumatorilor- între 18 şi 25 ale lunii)
Puteţi activa, opţional, FACTURA ELECTRONICĂ, pentru a vă fi transmisă pe e-mail
Tot opţional puteţi activa ALERTELE şi NOTIFICĂRILE (veţi fi anunţaţi că a fost emisă o factură nouă sau că a expirat perioada de graţie privind plata facturii).
Vom reveni cu mai multe amănunte despre noul portal precum şi despre modul de comunicare cu departamentele sau compartimentele societăţii.
PAȘI CREARE CONT PORTAL
Cum pot crea un cont pe portalul Apa Service?
Pentru crearea contului accesați www.apagiurgiu.ro, apoi Clik pe ”Intră în Portal„ după care CLIK pe „Înregistrează-te” și urmați pașii:
-
Adăugați o adresă de e-mail validă (aceasta va trebui confirmată ulterior);
-
Adăugați codul de client de pe factură, numărul de contract (fară dată).
După ce apăsați butonul de înregistrare, verificați adresa de e-mail (veți primi un link pentru activare).
Ce fac când apare mesajul ,, acest e-mail se află în baza de date,,?
Este foarte probabil să vă fi creat cont cu adresa de e-mail introdusă, dar fără ca apoi să o și confirmați.
Ce fac dacă nu am Cod de client?
Pe orice factură emisă de Apa Service se menționează un cod de client. În cazul în care, din diverse motive, nu aveți Codul de client, îl puteți obține accesând adresa de e-mail clienti@apagiurgiu.ro.
Cum procedez să primesc pe e-mail factura?
Dacă doriți să primiți factura pe e-mail, apăsați (din portal) ” Activare factură electronică” , se adugă e-mail-ul, se bifează ”Accept condiții activare factură”, iar apoi CLIK pe ”Activează”.
Facturile din portal pot fi descărcate astfel:
1.Intrați pe Sold;
2. Apăsați pe săgeata din stânga facturii pe care doriți să o descărcați și în dreapta jos va apărea un buton numit „Descarcă”.
*În cazul în care încercaţi să vă înregistraţi de pe un telefon mobil şi nu reuşiţi, este posibil ca telefonul să nu fie compatibil cu portalul. Vă recomandăm să efectuaţi toate operaţiunile de înregistrare de pe un PC sau laptop.
Apa Service SA Giurgiu

Buna ziua,
Am incercat sa imi creez cont pe portalul Apa Service dar in momentul in care introduc nr.si data contractului primesc mesajul de avertizare ” contractul nu este valid”. Va rog sa imi comunicati ce format ar trebui sa aiba aceste informatii pentru a putea face inregistrarea contului. Va multumesc anticipat!
Buna ziua,
Primul pas: adaugati o adresa de mail valida (aceasta va trebui confirmata ulterior)
Al doilea pas: adaugati codul de client de pe factura, numarul de contract(fara data)
Dupa ce apasati butonul de inregistrare, verificati adresa de mail, unde veti primi un link pentru activare.
Multumim,
Apa Service Giurgiu
Pe portal afirmati urmatoarele, dupa ce am activat factura electronica: Tot opţional puteţi activa ALERTELE şi NOTIFICĂRILE (veţi fi anunţaţi că a fost emisă o factură nouă sau că a expirat perioada de graţie privind plata facturii).
Am incercat sa activez ALERTELE si NOTIFICARILE, dar nu imi apare nicaieri ca aceasta comanda ar fi realizata.
Va rog sa imi comunicati ce ar trebui sa fac pentru a-mi activa ALERTELE si NOTIFICARILE?
Va multumesc!
Buna ziua,
Am verificat, aveti activata optiunea de trimitere a facturii pe email.
Vom rezolva si afisarea in cont.
Multumim,
Apa Service Giurgiu
Buna ziua!
Am incercat sa .mi creez cont si nu pot …apare ca adresa de mail exista deja…cum pot activa contul ?
Multumesc frumos!
Buna ziua,
Intrati pe mail-ul folosit pentru crearea contului si ar trebui sa aveti , in mesaje , un link de activare.
Multumim,
Apa Service Giurgiu
Bună ziua!
Nu mi Pot ace cont, deoarece îmi apare scris , acest e-mail se afla în baza de date.
Cum procedez?
Buna ziua,
Intrati pe mail-ul folosit pentru crearea contului si ar trebui sa aveti , in mesaje , un link de activare.
Multumim,
Apa Service Giurgiu